Minggu, 08 November 2015

3 Langkah untuk Memilih Bowl Alchemy Crystal Nyanyian Set

3 Langkah untuk Memilih Bowl Alchemy Crystal Nyanyian Set

Terdapat lebih daripada 40 jenis mangkuk nyanyian berdasarkan mineral, batu permata dan logam seperti smokey kuarza, batu kecubung atau perak. Setelah anda memilih jenis mangkuk yang anda mahu, langkah seterusnya adalah untuk memilih saiz dan komen. Bukan tugas yang mudah bagi pembeli kali pertama kerana tidak ada cara untuk mendengar mangkuk. Jika anda baru untuk mangkuk nyanyian, di sini adalah tiga langkah mudah untuk memilih mangkuk nyanyian kristal.

Melihat gambar-gambar.
Pilih nota atau chakra anda mahu bekerja dengan
Pilih saiz
Lihatlah Gambar
Saya tahu, ia sedikit terlalu mudah tetapi kita adalah makhluk visual demikian tanpa membaca keterangan, lihat yang mana menarik perhatian anda. Kemudian membaca keterangan untuk melihat sama ada ia sesuai dengan tujuan anda. Penerangan menunjukkan kekuatan mangkuk tetapi niat anda adalah apa yang benar-benar akan membuat perbezaan. Maka perhatikanlah yang merasakan hak visual pertama, kemudian pilih dengan otak kiri.
Pilih Nota atau Chakra
Jika anda tidak muzik atau tidak tahu atau mengambil berat tentang sistem chakra, maka jangan bimbang tentang perkara ini. Banyak yang diperbuat daripada chakra dengan mangkuk nyanyian tetapi dalam pengalaman saya, ia tidak penting pada mulanya. Jika anda memutuskan untuk menambah lebih banyak mangkuk kemudian, maka ya anda harus cuba untuk memilih nota yang anda tidak sudah mempunyai terutamanya untuk memastikan bahawa anda menangkap semua harmonik mungkin. Jika anda tidak pasti di mana untuk memulakan dengan memilih nota atau chakra dan mencari untuk memulakan dengan 3 mangkuk nyanyian, kemudian mengambil masing-masing satu daripada kumpulan-kumpulan berikut:

Kumpulan 1

C / Root
C # / Seksualiti
D / Sacral D # / Kedualan
E / Solar Plexus
Kumpulan 2
F / Jantung
F # / Heart Tinggi
G / Tekak
G # / Zeal Point
Kumpulan 3
A / 3 Mata
A # / Pineal
B / Crown
Tinggi C (5 "dan 6" mangkuk sahaja)
Tidak menganggap ini peraturan tertentu yang bekerja, jika anda rasa seperti anda mahu dua atau tiga mangkuk dari kumpulan tertentu, pergi untuk itu. Jika anda sedang mencari dua mangkuk, kemudian mengambil hanya 1 dari kumpulan tertentu. Jika anda memilih satu mangkuk, jangan pilih apa-apa lebih tinggi daripada A #.
Memilih Saiz Bowl

Anda tiga mangkuk pertama harus 6 ", 7", 8 "atau 9". Ini akan memberikan anda berbagai-bagai jenis oktaf dan harmonik dengan tinggi (6 "), tengah (7") dan padang yang lebih rendah (8 "atau 9"). Semangkuk besar, katakan 10 "- 12" akan sangat dalam dan loceng seperti sesuatu yang anda akan mahu untuk menambah set anda di kemudian hari tetapi perasaan saya adalah bahawa satu set yang terdiri daripada 7 ", 8" dan 12 "akan keseimbangan off.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar