Minggu, 08 November 2015

Produk Penyembuhan Herba untuk Kehidupan

Produk Penyembuhan Herba untuk Kehidupan

Terdapat banyak produk keluar di pasaran hari ini yang mendakwa diri mereka sebagai selamat untuk digunakan untuk kehidupan dan bahawa mereka akan melakukan keajaiban untuk badan anda. Banyak produk-produk ini juga sedang dibuat oleh syarikat-syarikat farmaseutikal besar yang cuba untuk membuat wang dari "ubat" yang mereka jual kepada pengguna. Dengan lebih besar kebimbangan yang lebih besar yang dibangkitkan tentang niat syarikat farmasi besar dan pengguna tindakan mereka kini beralih kepada lebih "alternatif" bentuk ubat-ubatan, seperti ...

Perak Koloidal

Perak adalah yang kuat, antibiotik semulajadi yang telah digunakan selama bertahun-tahun, tanpa sebarang kesan sampingan yang berbahaya pernah mempunyai diperhatikan. Orang di seluruh dunia telah belajar bahawa pengambilan harian koloid perak akan membuat sesiapa sahaja berasa hebat dalam kira-kira seminggu atau lebih, mencegah jangkitan selepas itu dan jauh meningkatkan peluang yang masih hidup kecederaan luka terbakar yang teruk atau wabak toksin bio dan seterusnya menikmati peningkatan kadar penyembuhan dan pencernaan yang lebih baik.

Sejak pencegahan adalah idea di sini, seseorang boleh berhati keselamatan dengan mengambil lebih sedikit daripada minimum yang sempurna kerana kita tidak tahu bila mungkin ada wabak utama tiba-tiba beberapa kuman dalam jumlah yang sedemikian bagi mengatasi pertahanan gabungan yang sistem imun yang diperkaya dengan hanya tahap minimum koloid perak.

Hari ini, koloid perak semakin mendapat kasih karunia di masyarakat perubatan, mencerminkan sejenis kebangkitan di sektor kesihatan awam. Perak Koloidal sentiasa menjadi antibiotik yang luar biasa. Perak Koloidal adalah satu-satunya antibiotik dikenali dilaporkan untuk membunuh semua jenis virus, kulat dan bakteria. Bukan sahaja koloid perak jauh lebih murah daripada ia digunakan untuk menjadi, ia juga adalah jauh lebih murah daripada antibiotik hari ini.

Namun bukan itu sahaja ...

Perak Hydrosol

Ionik Perak Hydrosol adalah satu bentuk atasan koloid perak. Perak Hydrosol menyokong sistem imun yang sihat, dan kandungan perak yang aktif boleh meningkatkan fungsi imun dan sokongan menurun risiko imun. Perak, dengan sejarah yang panjang sebagai bahan pengawet dan perencat kerosakan makanan dan luka itu telah diaktifkan kerana kualiti perubatan agen antimikrobial. Perak telah dilaporkan telah terbukti sangat bermanfaat dalam memerangi pelbagai penyakit yang disebabkan oleh mikroorganisma seperti batuk kering, kanser, kencing manis, dan juga AIDS.

Sebagai konvensional perubatan moden ini terus berkurangan dalam keberkesanan, pengguna, penyelidik, dan pakar perubatan sekali lagi beralih perhatian mereka kepada hydrosol perak sebagai alat sokongan imun utama untuk membantu dalam pemulihan sistem imun.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar