Minggu, 08 November 2015

Kelebihan Krill Oil

Kelebihan Krill Oil

Adakah Krill Oil kegilaan baru? Ini mungkin lebih, dan untuk sebab yang baik. Sebagai permulaan, Krill Oil ialah sumber Omega 3 asid lemak. Ia mempunyai kualiti yang lebih tinggi dan ia adalah sangat besar. Tidak seperti minyak ikan paling biasa digunakan, Omega3 cenderung tercemar dan kurang berkesan. Ramai orang kini sedar manfaat tambahan ini. Dari segi manfaat kesihatan yang berkaitan dengan Krill Oil adalah tidak dapat dinafikan.

Oleh itu, bagaimana ia datang? Krill Oil dituai daripada udang kecil (Euphausia Superba) yang dikenali sebagai biojisim terbesar di dunia. Namun Krill memancing sangat dikawal selia itu sangat mapan dan menghasilkan produk yang lebih baik seperti biasa. Ia juga secara semulajadi menghasilkan lebih DHA dan EPA daripada lain-lain sumber Omega3 Asid Lemak dan diserap lebih baik oleh tubuh manusia.

Terkenal adalah manfaat Omega 3 asid lemak dan anti-oksida. Manfaat daripada pengguna minyak kril adalah hakikat bahawa Omega3 membantu menggalakkan kesihatan otak serta penyakit jantung perjuangan dan mungkin juga kanser. Ia dikenali untuk mengurangkan kolesterol juga. Ini adalah penting untuk pertumbuhan yang sihat dan pertumbuhan semula yang yang tidak dihasilkan oleh badan manusia.

Krill berbanding lain seperti pengeluar semulajadi Omega3 biasanya lebih berkesan dan mujarab. Juga, 1gram daripada Krill Oil adalah sama dengan 3-5grams minyak ikan. Ini adalah manfaat lain kerana minyak yang kurang anda perlu mengambil, yang kurang anda akan mempunyai itu sendawa keinginan pahit selepas menelan. Jadi, anda akan mendapat lebih untuk wang anda. Juga, ada yang mengatakan ia lebih rasa lebih baik. Tetapi itu adalah suatu perkara yang pendapat.

Ia cenderung untuk dinilai lebih disebabkan juga oleh kekurangan bahan pencemar dan hakikat bahawa ia dikawal selia lebih. Inilah sebabnya mengapa Krill biasanya dihasilkan dengan lebih berkualiti dan penjagaan. Banyak pengeluar minyak ikan cenderung untuk mengurangkan sudut dan menyampaikan lebih rendah menghasilkan. Juga, minyak ikan boleh mula untuk pecahan dan menjadi tengik dari masa ke masa lebih cepat daripada minyak kril. Ini sudah pasti adalah berbahaya dan berlaku lebih kerap daripada perasan.

Faktor lain adalah isu pembangunan mapan. Pada kadar penggunaan global minyak ikan, lautan tidak boleh bersaing dengan kadar semasa. Krill adalah banyaknya yang ada dan boleh mengisi jurang bekalan dengan mudah. Kesedaran yang semakin meningkat. Semakin banyak orang yang menyanyi memuji produk ini. Ramai orang juga lebih berhati-hati mengenai makanan tambahan yang mereka membeli dan yang mengeluarkan mereka.

Saintis dan pengguna bersetuju bahawa Krill adalah nilai yang lebih baik untuk wang. Ia juga adalah lebih selamat dan produk yang lebih berkualiti alam. Kesimpulannya Krill Oil ialah unggul berbanding dengan pilihan lain.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar