Minggu, 08 November 2015

5 Masalah Perubatan Tradisional Cina boleh membersihkan

5 Masalah Perubatan Tradisional Cina boleh membersihkan

Apabila anda mula-mula melihat ke dalam perubatan tradisional Cina (TCM), ia boleh menjadi agak menakutkan. Anda mendapati sebutan mengenai herba yang pelik dan bahan-bahan yang anda tidak pernah mendengar, termasuk burung yang jarang berlaku sarang yang hanya dijumpai di tebing tinggi di China. Anda mula kedua meneka sama ada anda benar-benar boleh menggunakan jenis ini ubat atau tidak.

Memang benar bahawa TCM adalah berbeza daripada amalan perubatan dan strategi kebanyakan orang digunakan untuk dalam dunia moden hari ini. Namun, terdapat beberapa masalah perubatan yang biasa yang boleh dirawat dengan berkesan melalui produk perubatan tradisional Cina.

Berikut adalah gambaran keseluruhan cepat lima perkara yang anda boleh membersihkan dengan TCM. Terdapat banyak lagi yang boleh ditambah ke senarai ini.

# 1: PMS

Wanita mengalami gejala PMS setiap hari dan mereka menjadikan diri mereka sama seperti sengsara kerana mereka membuat semua orang di sekeliling mereka. Tetapi ramai yang tidak menyedari bahawa perubatan tradisional Cina telah lama merawat banyak gejala-gejala yang paling tidak baik PMS dengan keberkesanan yang besar. Terdapat produk yang boleh membantu dengan sakit kepala, perubahan mood, payudara bengkak dan gejala-gejala lain.

# 2: Insomnia

Produk TCM yang boleh membantu pengguna mendapatkan tidur dan tinggal tidur juga boleh membantu dengan kebimbangan, berpeluh malam, dan cepat marah di kalangan perkara-perkara lain yang berkaitan. Terdapat formula dalam amalan ini perubatan yang direka khusus untuk berehat badan dan minda supaya tidur adalah lebih mudah untuk datang dan lebih mudah untuk mengekalkan sepanjang malam.

# 3: Common Cold & Selesema

Ya, terdapat juga produk TCM direka untuk membantu anda mendapatkan lebih simptom selesema biasa dan juga selesema. Terdapat beberapa pengeluar besar sekarang pemasaran over-the-kaunter produk yang direka untuk melakukan ini juga, tetapi ramai mencari produk semula jadi yang digunakan oleh perubatan tradisional Cina untuk menjadi sangat pilihan dan lebih berkesan.

# 4: Keletihan

Anda boleh menggunakan beberapa tradisional tenaga-meningkatkan herba perubatan Cina jika anda mengalami banyak keletihan. Ini mungkin keletihan akibat keadaan perubatan atau hanya keletihan akibat kekurangan tidur atau super yang menekankan gaya hidup. Formula ini direka untuk meningkatkan tahap tenaga supaya anda boleh mendapatkan melalui kehidupan harian anda tanpa rasa separuh tidur.

# 5: Masalah Penghadaman

Terdapat masalah pencernaan banyak yang boleh diubati dengan formula perubatan Cina tradisional, termasuk kembung dan gas. Ini semua ubat semula jadi membantu fungsi sistem penghadaman dengan baik dan boleh membantu membersihkan badan jika buang air besar belum biasa.

Terdapat banyak, banyak keadaan lain yang boleh diperbaiki atau disembuhkan dengan formula dan herba semulajadi yang digunakan dalam TCM. Jika anda mengalami sesuatu yang doktor moden anda telah tidak dapat mengawal atau melegakan, terdapat peluang yang baik bahawa perubatan Cina telah merawat selama bertahun-tahun di negara lain.

Bahkan beberapa masalah yang kebanyakan orang berfikir tidak mempunyai penawar boleh sangat lega melalui perubatan tradisional Cina. Ini termasuklah tekanan, yang merupakan satu masalah yang besar untuk berjuta-juta orang di seluruh dunia hari ini.

Dunia yang semakin tertekan, tetapi TCM menggunakan sifat-sifat lama yang sama untuk menyampaikan bantuan. Jika anda telah sedikit takut dengan bahan-bahan yang aneh dan luar biasa dalam beberapa produk perubatan tradisional Cina, memberi mereka cuba. Apa yang anda perlu hilang?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar