Minggu, 08 November 2015

Marijuana Perubatan - 7 Peguambela Bertutur Perlu Undang-undang

Marijuana Perubatan - 7 Peguambela Bertutur Perlu Undang-undang

Walaupun terdapat hujah-hujah kedua-dua belah perbahasan, ganja perubatan mempunyai beberapa penyokong utama yang memberikan jumlah hujan kredibiliti.

1. Pengguna Laporan - organisasi telah berkata individu yang menghidap AIDS atau beberapa bentuk kanser terminal, manfaat yang disediakan oleh ubat yang muncul untuk menjadi lebih penting daripada mana-mana risiko, sama ada orang-orang yang berasas atau orang-orang yang walaupun disyaki. Mereka juga berhujah bahawa, atas sebab yang sama FDA adalah cepat untuk meluluskan ubat kanser baru, mereka juga harus berlembut dengan penggunaan ganja perubatan bagi mereka yang sakit.

2. American College of Physicians - The ACP tidak kuat berhujah memihak kepada manfaat ganja perubatan, tetapi mereka mengatakan bahawa ia tidak boleh diklasifikasikan sebagai jadual saya mengawal bahan. Mereka berhujah bahawa ada hal keadaan di mana ia boleh menjadi efektif, dan bahawa ia adalah agak selamat berbanding ubat-ubatan lain dengan klasifikasi yang sama. Mereka paling kuat berhujah untuk perlindungan undang-undang bagi pakar perubatan mencadangkan atau pesakit yang mengambil pada cadangan.

3. Jocelyn tua-tua, MD - Elders mendakwa bahawa ubat herba adalah kurang toksik daripada banyak ubat yang ditetapkan oleh doktor setiap hari. Dia juga mendakwa bahawa ada "hangat" bukti yang menunjukkan bahawa ia adalah berkesan untuk mengurangkan gejala beberapa jenis loya, sakit, dan muntah. Ia amat bermanfaat bagi orang-orang yang berkaitan dengan kanser, AIDS, dan multiple sclerosis, atau ubat-ubatan yang mereka gunakan untuk merawat penyakit-penyakit ini.

4. Donald Abrams, MD - Dalam Annals Perubatan Dalaman, Abrams menyatakan bahawa pesakit AIDS yang telah sama ada salai ganja atau digunakan ubat dalam pil yang mempunyai sistem imun yang lebih berkesan maka orang-orang yang telah menggunakan versi palsu ubat. Di samping itu, mereka nampaknya mempunyai selera makan yang lebih baik, kerana mereka mendapat, secara purata, empat lagi pound daripada orang-orang yang mengambil versi palsu.

5. Hakim Francis L. Young - Young ialah DEA ​​Undang-undang Pentadbiran Hakim. Beliau menyatakan bahawa DEA tidak boleh menghalang orang ramai daripada mengambil kesempatan daripada kesan-kesan berfaedah ganja perubatan jika mereka memerlukannya. Beliau menyatakan bahawa peraturan 9-6-88 jelas menunjukkan beberapa manfaat ganja sebagai ubat perubatan.

6. Gregory T. Carter, MD - Carter berhujah bahawa Marinol bukan pengganti untuk ganja, yang mengandungi beberapa bahan-bahan aktif yang lain daripada THC yang Marinol bertujuan untuk meniru.

7. Lester Grinspoon, MD - Pada risiko penggunaan ubat, Grinspoon Sekolah Perubatan Harvard menyatakan bahawa bukti risiko kesihatan yang sepatutnya ganja adalah kurang. Walaupun dadah telah "salai secara meluas" di seluruh tamadun Barat selama lebih daripada empat dekad, beliau berkata tidak ada satu pun kes yang mengaitkan penggunaan ganja untuk kanser paru-paru atau emphysema.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar