Minggu, 08 November 2015

Kesihatan Bayi - Memahami SIDS

Kesihatan Bayi - Memahami SIDS

Mungkin masa yang paling menakutkan bagi ibu bapa baru beberapa bulan pertama seperti yang anda menemui kira-kira kesihatan bayi am dan memahami SIDS. Profesional kesihatan arus perdana cenderung untuk melukis gambaran suram jika anda tidak mengikuti nasihat mereka. Tetapi bagaimana baik adalah nasihat mereka?

SIDS, bayi secara mengejut sindrom kematian, adalah masalah yang agak baru dan ia bernilai melakukan beberapa siasatan diri anda untuk menemui sebab yang mungkin. Ia hanya mula menjadi biasa selepas vaksinasi besar-besaran telah ditubuhkan sepenuhnya.

Di Jepun, apabila umur minimum untuk vaksin kanak-kanak telah dibangkitkan dari dua bulan hingga dua tahun, SIDS hilang. Jadi kita kaji ini.

Bayi yang dilahirkan tanpa sistem imun. Mereka mendapat imuniti pasif daripada susu ibu mereka. Apabila bayi bercerai susu, sistem imun mereka mula berkembang. Tetapi ini hanya berlaku apabila mereka terdedah kepada patogen - virus, bakteria dan sebagainya.

Ini bermakna bahawa mereka mungkin tunduk kepada patogen, sedikit sebanyak atau lebih. Ini adalah bagaimana sistem imun mereka belajar. Jadi, di permukaan, ia kelihatan seolah-olah bayi anda adalah tidak sihat. Tetapi, sebenarnya, mereka mewujudkan sistem imun yang berpotensi sihat yang akan berdiri mereka dalam kedudukan yang baik sepanjang hidup mereka. Analogi akan belajar menunggang basikal - anda jatuh beberapa kali sebelum anda biasa itu.

Idea di sebalik vaksinasi adalah untuk merangsang sistem imun. Jika tidak ada sistem imun lagi, pada dua bulan, maka vaksin tidak boleh bertindak.

Statistik yang banyak, mungkin yang paling, kes-kes SIDS berlaku tidak lama selepas vaksin, kerana Jepun ditemui. Vaksin tidak datang tanpa kesan sampingan mereka. Bahan-bahan yang akan dianggap sangat toksik yang lain-lain yang dituduh kurang emosi, bidang kesihatan - aluminium, merkuri, tisu spesies lain, adjuvan lagi adil beberapa.

Profesion perubatan menganggap ini 'pembaziran' boleh diterima kerana mereka merasakan bahawa faedahnya adalah lebih berbanding penurunan itu. Sebagai ibu bapa, anda boleh mohon berbeza.

Jadi apa yang anda boleh lakukan untuk menyokong pembangunan sihat sistem imun bayi anda tanpa risiko?

Sebagai seorang ibu makan hamil dan menyusukan, pastikan diet anda adalah sihat, semulajadi, seimbang, tanpa diproses protein makanan dan had haiwan. Ini akan meningkatkan tahap imuniti, yang kemudiannya disalurkan kepada bayi anda.

Hanya mengambil makanan tambahan berasaskan tumbuhan, bukannya terpencil dan tiruan orang-orang biasa yang kini membanjiri pasaran.

Luangkan masa yang berkualiti untuk bayi anda, yang menunjukkan kesabaran dan ketaatan. Mari aspek lain dalam hidup anda yang menghalang ini pergi, sekurang-kurangnya buat masa ini.

Mental merangsang bayi anda dengan perjalanan di alam - taman, pantai, hutan, dan lain-lain

Menghadkan pendedahan kepada rangsangan sintetik seperti TV.

Menggunakan homeopati sebagai rawatan utama untuk bayi anda. Homeopati adalah semula jadi, tanpa risiko, tanpa kesan sampingan dan di atas semua, lembut. Rawatan homeopati adalah bertenaga, elegan, berkesan dan menjimatkan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar