Minggu, 08 November 2015

Herba Yang Sihat Saraf

Herba Yang Sihat Saraf

Kebanyakan orang perubatan akan memberitahu anda bahawa ia adalah yang terbaik untuk merawat masalah dengan langkah yang paling agresif yang mungkin untuk bekerja. Bagi sesetengah orang, yang mungkin bermakna dadah tugas berat, tetapi bagi kebanyakan kita, herba dan kaedah alternatif lain boleh melakukan silap mata tersebut tanpa membawa keluar senjata besar.

Saya menggunakan visualisasi di mana ia adalah sesuai, dan mendapati bahawa ia boleh membantu membawa ketenangan, sekurang-kurangnya cukup lama untuk mendapatkan teh dibancuh atau menelan apa sahaja tablet doktor telah diedarkan. Sesetengah orang memanggilnya "membayangkan tempat paling gembira anda." Saya memanggilnya Mazmur ke-23, kerana ia membantu saya merasa tempat daripada jumlah kepuasan dan kedamaian. Ia paling mudah untuk mencari petikan atau puisi yang membantu anda dapatkan sesuatu di dalam diri anda bahawa melegakan anda.

Jika anda seperti saya, keadaan tertekan cenderung untuk membawa kamu dengan perlahan atau berhenti bernafas. Sudah tentu, titik kecil di mata anda akan mengingatkan anda untuk megap dalam ada yang pada satu ketika, tetapi itu tidak akan membantu anda dalam jangka masa panjang. Sebaliknya, ambil sepuluh nafas dalam-dalam. Adakah ia perlahan-lahan dan isi / mengosongkan paru-paru anda sepenuhnya pada setiap nafas. Ini serta-merta menyediakan lebih banyak oksigen ke otak anda dan membantu anda berfikir dengan lebih jelas.

Kadang-kadang, aromaterapi boleh menambah sentuhan tambahan bantuan tanpa pergi ke herba ubat atau dadah. Lavender sudah cukup bagi saya, dan saya telah diberitahu bahawa chamomile minyak pati juga agak berguna. Ini adalah aroma halus dan anda mungkin tidak perasan perbezaan yang besar serta-merta. Ia mungkin akan menjadi sangat perlahan dan seperti yang saya katakan, halus.

Menjadi kreatif boleh memberi manfaat. Malah, ia boleh menggabungkan aromaterapi dan ubat-ubat herba pada masa yang sama. Saya menggunakannya di dapur. Saya suka memasak dan yang lebih sukar dan menghuraikan hidangan, lebih tenang yang saya rasa apabila ia dilakukan.

Herba adalah langkah seterusnya. Empat paling selamat anda boleh menggunakan anda sendiri adalah chamomile, melati, lavender dan passionflower. Mereka boleh bercampur atau digunakan secara tunggal. Sebahagian daripada mereka agak pek punch, jadi pastikan untuk melihat bagaimana anda bertindak balas sebelum memandu, mengendalikan jentera berat atau mengambil apa-apa sahaja yang tajam di dapur (iaitu daripada pengalaman ...).

Seorang pengamal herba berkelayakan juga boleh mencadangkan kubis skunk dan / atau ketayap. Ini adalah lebih kuat, dan manakala mereka biasanya selamat, ia adalah yang terbaik untuk membiarkan herba yang mencampurkannya untuk anda dan memberi arahan individu. Amaun boleh berbeza bergantung kepada banyak perkara, termasuk jisim badan. Seseorang kecil boleh disakiti dengan mengambil dos yang dimaksudkan untuk orang yang lebih besar.

Dalam semua perkara-perkara ini, ia adalah idea yang baik untuk menjaga doktor dimaklumkan. Doktor akan mahu untuk memantau berapa banyak pilihan ini membantu dan sama ada atau tidak mereka akan campur tangan dengan masalah kesihatan yang lain atau mana-mana ubat-ubatan yang anda ambil. Pastikan untuk menyatakan apa-apa makanan tambahan dan juga, kerana tidak boleh menjadi kesan sampingan walaupun antara ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar