Minggu, 08 November 2015

Apa Adakah Albert Schweitzer Dan Paris Hilton mempunyai persamaan?

Apa Adakah Albert Schweitzer Dan Paris Hilton mempunyai persamaan?

Saya akan memberitahu anda, tetapi sebelum saya menganggap ini ...

Kajian DNA menunjukkan bahawa semua manusia hari ini berasal daripada suku kecil yang sama. Malah, pokok keluarga kami begitu bercampur pelakon yang Sigourney Weaver berkaitan dengan komputer jagoan Bill Gates, penulis hebat Ernest Hemingway adalah sepupu kaki ke Glenn Close dan Brad Pitt boleh menghubungi Presiden Jimmy Carter kerabatnya. Ini adalah keajaiban kumpulan proksi. Mereka bekerja kerana kita semua mempunyai nenek moyang yang sama yang disampaikan kepada kita corak yang sama!

Bert Hellinger, yang membangunkan kerja-kerja keluarga Constellation, mengatakan bahawa 80% daripada masalah zaman moden ini boleh dikaitkan dengan pola keluarga bukan koheren. Ini bermakna bahawa 80% daripada apa yang berlaku dalam hidup anda sekarang secara langsung berkaitan dengan nenek moyangmu. Pelan tindakan bertenaga kami mendapat turun-temurun keluarga kami. Oleh itu, apabila anda menyertai kumpulan proksi anda boleh bekerja pada barangan peribadi anda sendiri dan juga pada peringkat kumpulan, tahap sistem keluarga, dan pada, tahap kesedaran massa kolektif. Dengan bekerja pada tahap yang begitu banyak sekali gus, anda boleh menguraikan dan jelas corak yang kompleks yang telah wujud selama beberapa generasi. Dalam erti kata lain ia adalah pertumbuhan peribadi, penyembuhan nenek moyang, dan transformasi global semua dalam satu. Kumpulan proksi adalah pelbagai dimensi kosmik cucian almari!

Adakah anda bersedia untuk jawapan kepada apa yang telah Albert Schweitzer dan Paris Hilton persamaan? Mereka berkongsi moyang yang sama di King Henry II yang memerintah England.

Kumpulan-kumpulan proksi adalah hadiah yang indah yang anda boleh memberi diri anda kerana kemungkinan besar kumpulan proksi adalah satu-satunya peluang yang anda akan mempunyai untuk menyertai dengan orang-orang tertentu yang dengan cara itu, saudara-mara jauh anda, untuk melakukan ini sekeping tertentu penyembuhan. Anda tidak perlu berjumpa dengan orang-orang ini sendiri atau tahu siapa mereka.

Tenaga setiap orang adalah penting kepada kumpulan. Kehadiran anda dalam kumpulan yang membantu peserta lain untuk menyembuhkan corak tidak masuk akal mereka, seperti penyertaan mereka membantu anda untuk menyembuhkan anda. Anda boleh mengeluarkan beberapa, isu-isu yang menyakitkan sangat berat. Dengan sokongan tenaga kumpulan ia mencerahkan beban untuk anda. Anda mula menyedari bahawa anda tidak keseorangan. Anda berasa disokong dalam bekas selamat di mana juga beberapa bahagian bayang-bayang paling kejam bawah sedar anda boleh datang dan akan dikeluarkan. Dan ia dilakukan. Hilang. Finito.

Jika anda sedang mencari satu proses yang mudah, murah, berkesan dan yang paling penting, berkesan, kemudian cuba sekumpulan proksi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar