Minggu, 08 November 2015

Bagaimana untuk menghilangkan Jangkitan Yis Cepat

Bagaimana untuk menghilangkan Jangkitan Yis Cepat

Candida atau yis adalah organisma unisel di mana-mana. Anda boleh mencari yis di sekeliling anda dan ia juga hadir dalam anda (ia hadir di dalam semua orang). Anda juga mempunyai kedua-dua bakteria baik dan kurang mesra dalam badan anda. Tugas bakteria baik adalah untuk membantu badan anda mengekalkan keseimbangan antara bakteria baik dan candida atau yis.

Selagi kita berada dalam kira-kira, bakteria baik adalah seimbang juga, dan dengan itu hidup dalam harmoni dengan kami. Di bawah keadaan biasa yis hidup dalam badan anda tanpa menyebabkan sebarang masalah. Malangnya, seringkali terdapat ketidakseimbangan yang serius dalam badan dicetuskan oleh kedua-dua sebab-sebab dalaman dan luaran yang menyebabkan yis penumbuhan yg terlalu cepat.

Apa yang menyebabkan penumbuhan yg terlalu cepat yis?

Ketidakseimbangan dalam badan anda boleh disebabkan oleh faktor-faktor yang berbeza, beberapa untuk nama:

Sejarah penggunaan panjang antibiotik
Terlalu banyak tekanan
Terlalu banyak gula dalam diet anda
Sistem imun yang lebih rendah
Makanan yang tidak seimbang
Pengambilan alkohol secara berlebihan dan atau tembakau
Pil perancang, pil hormon
Semua yang dinyatakan di atas (dan beberapa sebab yang lain) mungkin merangsang Candida atau yis penumbuhan yg terlalu cepat dalam sistem anda.

Tekanan, bahan kimia tambahan, kekurangan pemakanan mewujudkan lebihan penduduk yis dalam badan anda.

Apakah tanda-tanda jangkitan yis?

Candida penumbuhan yg terlalu cepat boleh memberi kesan kepada hampir setiap organ dalam badan, dan ia boleh menyebabkan pelbagai gejala, terutamanya kepada: saluran gastrousus, alat kelamin / kencing, sistem imun, saraf dan sistem endokrin. Sebagai sisa toksik yang dihasilkan oleh Candida pas terus ke dalam gejala yang paling biasa dalam aliran darah berlaku seperti:

Kembung, Gas
Heartburn
Kemurungan
Cepat marah
Sakit Kepala
Kebimbangan
Perhatian defisit
Insomnia
Perubahan emosi
Sembelit
Tahap pH dan sistem imun anda melindungi anda daripada masalah berjangkit utama termasuk yis penumbuhan yg terlalu cepat. Badan yang lemah adalah makanan yang sempurna untuk pertumbuhan yis. Untuk "mengubati" jangkitan yis adalah penting untuk memusnahkan seberapa banyak bakteria tidak mesra mungkin dan mengembalikan keseimbangan yang sihat bakteria baik dalam tubuh anda. Ini tidak mustahil dengan mengukuhkan sistem imun anda dan dengan meningkatkan diet anda.

Alam Menyediakan Jawapan

Terdapat banyak faktor-faktor yang membawa kepada jangkitan yis. Sebahagian daripada mereka yang berkaitan dengan makanan. Langkah pertama dalam memerangi masalah anda disebabkan oleh jangkitan yis adalah perubahan diet anda. Kajian terbaru menunjukkan bahawa diet yang betul boleh menjadi amat berkesan bukan sahaja menghalang tetapi juga merawat jangkitan Candida.

"Biarkan makanan menjadi ubat anda, biarkan ubat menjadi makanan anda."

Larangan-larangan jangkitan yis

Gula Gula meningkatkan pertumbuhan kulat! Pengambilan yang banyak gula-gula, coklat, kek, biskut, minuman ringan, donat, alkohol dan kafein, buah-buahan dan jus buah-buahan (jika diambil dalam jumlah yang besar) membawa kepada pertumbuhan berlebihan kulat. Antibiotik penggunaan Long antibiotik boleh melemahkan sistem imun anda dan membunuh bakteria. Dump tempat Seperti Candida hidup subur hanya dalam persekitaran berkulat yang gelap dan jangkitan yis juga mendapati potensi pertumbuhan dalam keadaan lembap di dalam badan. Tiada Roti Makanan, pasta, tepung putih, cendawan, cuka, produk tenusu buah-buahan kering, sayur-sayuran dalam tin, bijirin beras putih semua akan menggalakkan penumbuhan yg terlalu cepat yis.

Jangkitan yis melakukan ini

Menggunakan Stevia bukan gula. Sun Oleh semakin Cahaya matahari pada kulit, Candida anda pasti akan menjadi orang yang menderita. Ya Makanan Sebaik-baiknya makanan anda akan berdasarkan pada sayur-sayuran hijau yang segar dan jus hijau segar. Juga, air yang banyak, flaxseed, bawang putih dan halia, beras perang dan roti gandum buck boleh membantu anda memerangi penumbuhan yg terlalu cepat yis.

Beberapa langkah asas untuk mengekalkan pertumbuhan yis di bawah kawalan: Pertama membunuh yis ini, kemudian makan makanan yang tidak memberi makan yis berkembang, menguatkan sistem imun anda dan mengubah suai pemakanan anda. Sepanjang perjalanan menikmati banyak cahaya matahari.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar