Minggu, 08 November 2015

Pemulihan semula jadi - Bagaimana untuk menghilangkan Masalah Perut Secara semulajadi

Pemulihan semula jadi - Bagaimana untuk menghilangkan Masalah Perut Secara semulajadi

Terima kasih kepada orang-orang akan kembali ke alam semula jadi sekali lagi, kepentingan dalam ubat semula jadi dan produk semula jadi untuk mengubati setiap jenis penyakit fizikal dan mental sekali lagi semakin popular. Jadi di sini adalah beberapa mudah untuk melaksanakan tips dan teknik, yang anda boleh gunakan untuk menghilangkan masalah perut, sekarang.

Sakit Perut

Sakit perut mempunyai kecenderungan untuk hadir di tengah-tengah malam, terutamanya apabila anda mempunyai satu majlis makan malam lewat dan pergi tidur dalam masa setengah jam seterusnya memenangi dan makan. Jadi apa yang anda perlu lakukan adalah untuk pergi ke rak dapur dan mengambil secubit asafoetida. Campurkan dengan satu sudu soda bikarbonat. Top dengan air soda atau air sejuk, picit hidung anda dan menelan. Ini adalah salah satu ubat semulajadi untuk menghilangkan masalah perut penghadaman disebabkan yang telah turun sepanjang zaman.

Sembelit

Mendapatkan menghilangkan sembelit pasti tidak menjadi masalah apabila anda makan satu bawang mentah dengan setiap hidangan. Orang-orang di Timur tidak keberatan banyak bawang dan bawang putih dalam makanan mereka dan itulah sebabnya mereka tidak mengalami sembelit. Sebaliknya, orang-orang di Barat lebih mengambil berat tentang bau yang terlampau bawang mentah, dan sebagainya membuat keputusan untuk tidak mendapat manfaat daripada ubat ini semula jadi untuk beberapa penyakit. Jika anda begitu mengambil berat tentang bau bawang mentah berpaut ke tangan anda, basuh mereka dengan sudu besar garam sehingga tangan anda berbau manis seperti biasa, sekali lagi.

Anda juga boleh cuba campuran jus lemon segar dalam secawan air suam pertama pada waktu pagi, untuk menghilangkan sembelit serta menghilangkan selesema! Tambah satu sudu madu untuk campuran ini, untuk rasa.

Pemulihan semula jadi untuk Gas

Walaupun perkataan "gas" tidak digunakan dalam kalangan sopan, ia adalah masalah yang akan memberi kesan kepada semua orang-orang yang tidak makan makanan pada masa yang tetap. Anda perlu makan something- walaupun ia adalah sesuatu yang kecil - setiap empat jam, untuk menjaga diri anda cergas dan sihat. Selain itu, jika anda mendapati diri anda duduk dalam satu kedudukan untuk jangka masa yang panjang, selepas makan berat, bukan bersenam, ada kemungkinan bahawa anda akan mengalami gas atau kembung perut. Oleh itu, cuba keluar ubat semulajadi ini untuk kembung perut, sekarang. Menghancurkan tiga ulas dan membuat mereka ke dalam tepung yang kering. Sekarang menelan serbuk yang dengan tiga titik madu, dua kali sehari. Walaupun masalah kembung perut yang paling degil akan hilang dalam masa 10 hari.

Ini hanya beberapa ubat semula jadi yang paling berkesan, dan boleh digunakan oleh sesiapa sahaja yang mahu menghilangkan sembelit, gas perut atau masalah. Oleh itu, cuba mereka keluar sekarang!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar