Minggu, 08 November 2015

Bumi diatom - Satu Penciptaan Amazing alam semula jadi

Bumi diatom - Satu Penciptaan Amazing alam semula jadi

Dalam Biochemistry of Essential Ultratrace Elements, laporan 1972 oleh Dr Edith Carlisle, dia menyatakan bahawa silikon adalah elemen penting untuk pertumbuhan tulang dan berkhasiat penting untuk mencegah beberapa jenis penyakit kronik yang berkaitan dengan penuaan. Luar biasa dalam jumlah yang besar silikon telah dinyatakan di dalam kulit dan rambut. Lebih mengagumkan ialah bahawa aorta, trakea dan tendon didapati 4 - 5 kali lebih kaya di Silicon daripada hati, jantung, otot yang. Diatom bumi, yang terdiri terutamanya daripada silikon dioksida, kini menjadi lebih diiktiraf sebagai memainkan peranan utama dalam anti-penuaan, dengan menterbalikkan dan mencegah penyakit-penyakit kronik yang muncul berkaitan dengan bahagian-bahagian badan di mana terdapat kekurangan Silikon.

Dr. Adolfo Butenandt pada tahun 1993 Harga Nobel penyelidikan kemenangannya menyatakan bahawa "kehidupan tidak boleh wujud tanpa silika". Beliau membuktikan bahawa silika adalah nutrien perlu bagi semua bentuk kehidupan.

Ini kecil pemudi diatom fosil mikroskopik, diatom bumi, adalah berbentuk silinder dan mempunyai kekisi seperti dinding yang diperbuat daripada silikon dioksida - silika. Seperti berjuta-juta ini silinder bercas negatif bergerak melalui saluran gastrousus, mereka menarik, menyerap dan memerangkap kulat bercas positif, protozoa, virus, endotoksin, racun perosak, sisa dadah, E-Coli, dan logam berat yang kemudiannya pengsan badan. Mana-mana parasit yang terlepas vakum ini jenis pembersih tindakan yang kemudian 'potong' dan / atau dibunuh oleh kekerasan dan ketajaman ini rangka mikroskopik diatom. Hasil daripada proses ini adalah kolon yang lebih bersih sihat dan oleh itu lebih-semua badan lebih sihat. Sebahagian daripada silika dalam diatom bumi diserap ke dalam saluran darah dan membantu menghancurkan lemak buruk.

Perma-Guard Air Segar Makanan Gred diatom bumi dilombong dan berlegar-legar ke Fossil Shell Flour adalah 89-95% silika amorfus. Ia tidak hairanlah bahawa orang-orang, dan sebagaimana yang berlaku pada haiwan juga mengalami peningkatan kesihatan. Sesetengah daripada mereka adalah:

40 hingga 60 mata jatuh dalam tahap kolesterol hanya dua minggu selepas mengambil DE.

Tekanan darah diturunkan.

Tahap gula dalam darah lebih sihat - silika boleh membantu diabetes dengan menggalakkan sintesis elastin perencat oleh pankreas.

Sakit sendi, osteoporosis, penyakit sendi berasa lebih baik - Silika boleh menghentikan kesakitan dan juga memulihkan proses pembaikan diri badan. Ia boleh membantu mempercepatkan proses penyembuhan dan mengurangkan menakutkan pada tapak keretakan. Dengan silika cukup dalam badan, silika boleh bertukar menjadi kalsium apabila diperlukan oleh badan itu sendiri.

Kulit yang sihat lebih muda pada semua peringkat umur - silika menyokong pembentukan kolagen yang gam yang memegang bersama kami bersama-sama dan bertanggungjawab untuk kulit kelihatan muda sihat. Silika membantu dengan masalah kulit dan kecederaan termasuk Gatal-gatal, ruam, bengkak bernanah, bisul, jerawat, callouses, ketuat, eczemas, terbakar, sakit radang dingin, kudis kulit benigna, gigitan serangga, dan tidur.

Penurunan berat badan secara semulajadi! Diambil perkara pertama pada waktu pagi, satu jam sebelum sarapan pagi, telah membantu membendung selera sepanjang hari. Ramai orang telah melaporkan kehilangan berat badan!

Rambut bukan sahaja sihat tetapi juga pertumbuhan rambut! Ya, saya telah mendengar banyak laporan bahawa orang yang semakin meningkat rambut yang sihat di atas kepala botak mereka! Ini benar-benar tidak boleh mengejutkan kerana silika adalah komponen utama rambut pada 90 mikrogram per gram silika berbanding kandungan silika tulang yang sihat pada 100 mikrogram per gram silika.

Gigi sihat dan gusi - silika membantu dengan pengerasan enamel, mencegah kaviti. Boleh membantu melawan ulser, pereputan tulang, dan mengurangkan keradangan.

Kuku menjadi kuat dan sihat juga.

Tompok penuaan menghilang.

Tahap tenaga yang lebih tinggi dilaporkan.

Tidur yang lebih baik. Bangun segar dengan tidur kurang.

Silika mengurangkan keradangan dalam bronkitis. Silika melindungi daripada pencemaran dengan mengekalkan dan memulihkan keanjalan tisu paru-paru.

"Saya rasa lebih baik" adalah kata-kata yang sama dari orang selepas beberapa hari mengambil makanan gred diatom bumi.

Dalam buku beliau, "Going Green Menggunakan diatom Bagaimana-untuk Tips", Tui Rose, seorang ibu prihatin dan jururawat berdaftar, tidak cemerlang dalam menyediakan data dan sumber fakta berasaskan DE. Ia adalah sebuah buku panduan mudah untuk menggunakan alternatif yang lebih selamat, mineral semula jadi, makanan gred racun serangga dengan lebih 101 kegunaan

Tidak ada komentar:

Posting Komentar